صفحه آهن بر بزرگ

  • با وجود صفحه آهن بر بزرگ، برش زدن هر قطعه ای به راحتی انجام می‌شود
  • صفحه آهن بر بزرگ یکی از ابزار های اصلی در کار های صنعتی به شمار می رود. این صفحه که در دستگاه فرز جای می گیرد، از دانه های ریز و فشرده ای ساخته شده است که با قرار گرفتن در کنار هم و در سرعت چرخش بالایی که فرز برای آن ایجاد می کند، آهن را به راحتی برش می دهند. از این صفحه سنگ برای برش دادن سایر فلزات غیر از آهن نیز می توان استفاده کرد. مهم ترین چیزی که در مورد این صفحه ها باید در نظر گرفته شود، کیفیت و کارایی بالای آن هاست. خوشبختانه با خرید از برند معتبر اوسیس بالاترین کیفیت سنگ برش آهن در اختیاز شما قرار می گیرد. صفحه سنگ های اصل اوسیس را می توانید از نمایندگی آن در ایران یعنی شرکت بازرگانی جوش گستر آسیا تهیه کنید.
بکگراند-انواع-سنباده-دیسکی-وبسایت-جوش-گستر-آسیا

انواع صفحه های برش آهن

با توجه به نیاز خریداران، صفحه های برش آهن در انواع مختلفی تولید می شود. یکی از شرایط تنوع، اندازه های مختلفی است که برای این صفحه ها در نظر گرفته می شود. مثلا صفحه آهن بر بزرگ در صنعت کاربرد زیادی دارد و یکی از انواع رایج صفحه سنگ هاست. گاهی تنوع در سنگ های برش به دلیل جنس مواد به کار رفته در ساخت آن هاست. معمولاً شرکت های معتبر از انواع مواد اولیه ی مرغوب و با دوام برای ساخت سنگ های تولیدی خود استفاده می کنند. گاهی تفاوت در اندازه ی ذرات تشکیل دهنده ی سنگ نیز موجب تنوع در سنگ های برش می شود. مثلا اندازه ی ریز دانه منجر به ایجاد سطح برش صیقلی تر خواهد شد و دانه های درشت قدرت برش بیشتری دارند.

بکگراند-کاربرد-صفحه-آهن-بر-بزرگ-وبسایت-جوش-گستر-آسیا

    کاربرد صفحه آهن بر بزرگ

  • همانطور که از نام صفحه آهن بر پیداست، این سنگ فیبری برای برش دادن قطعات آهنی و حتی فلزات دیگر می تواند به کار گرفته شود. خیلی از اوقات ورقه های آهنی نیاز به برش دارند تا در کار های صنعتی و ساخت و ساز مورد استفاده قرار بگیرند. در این شرایط وجود صفحه آهن بر بسیار کمک کننده و البته ضروری خواهد بود. صفحه های برش بزرگ می توانند در زمان کوتاهی برش های لازم روی قطعات و ورقه های آهنی را انجام دهند. زیرا بزرگ بودن صفحه مستقیما با عمق برش مرتبط است. هر چه قطر صفحه بیشتر باشد می تواند برش های عمیق تری ایجاد کند و این موضوع برای برش دادن ورقه های فلزی بسیار مهم است. زیرا سرعت و کیفیت برش دادن را تحت تاثیر قرار می دهد.
لوکوی سبز رنگ اوسیس
بکگراند-اندازه-های-استاندارد-صفحه-برش-آهن-اوسیس
تصویر-کوچک-بکگراند-اندازه-های-استاندارد-صفحه-برش-آهن-اوسیس
تصویر-دوم-بکگراند-اندازه-های-استاندارد-صفحه-برش-آهن-اوسیس
لوگوی کوچک اوسیس

    اندازه های استاندارد صفحه برش آهن از برند اوسیس

  • هر محصولی از جمله سنگ برش آهن مطابق با استاندارد هایی تولید می شود تا برای هر کسی در تمام دنیا قابل استفاده باشد. اندازه ی قطر های 105، 183 و 205 میلی متر رایج ترین اندازه های استاندارد برای ساخت انواع سنگ برش هستند. اما اندازه های بزرگ تر از این نیز وجود دارد. در دستگاه فرز فقط سنگ هایی با اندازه ی استاندارد جای می گیرند. در بین صفحه برش های برند اوسیس می توانید هر اندازه ی استانداردی را که نیاز دارید، پیدا کنید. ضخامت این صفحه ها نیز با داشتن اندازه ی استاندارد به گونه ای است که بهترین برش را در قطعات با استحکام فلزی و آهنی ایجاد کند.
بکگراند-تولید-سنگ-های-آهن-بر-وبسایت-جوش-گستر-آسیا

سنگ های آهن بر چگونه تولید می شوند؟

تمام سنگ های فیبری چه سنگ برش و چه صفحه ساب آهن در قالب های مخصوص تولید می شود. قالب های مخصوص، قالب های دیسکی شکلی هستند که با مواد اولیه پر و تحت پرس های پر قدرت فشرده می شوند. نوع دستگاه و قدرت فشرده سازی آن بر کیفیت نهایی صفحه سنگ های تولید شده اثر گذار است. یعنی هر چه فشرده تر ساخته شود دوام و کارایی بهتری خواهد داشت. این موضوع برای برند اوسیس بسیار مهم بوده است و از پیشرفته ترین دستگاه ها برای تولید صفحه سنگ های مختلف استفاده می کند. همچنین ترکیب فرمولاسیون دانه های ساینده، چسب و رزین و مواد افزودنی در تولید این سنگ ها بسیار مهم است. اگر به دنبال بهترین صفحه سنگ هایی هستید که از با کیفیت ترین مواد اولیه و با بهترین روش تولید شده باشند، سنگ های اوسیس انتخاب خوب و مطمئنی خواهد بود.

    چه موادی در ساخت سنگ برش آهن استفاده می شود؟

  • در ساخت صفحه سنگ ها، از جنس مواد اولیه ی مختلفی استفاده می شود. مثلا جنس دانه های ساینده ی به کار رفته در ساخت صفحه گرانیت بر با جنس دانه هایی که در ساخت صفحه آهن بر استفاده می شود متفاوت است. زیرا سختی سنگ گرانیت با فلزات و آهن فرق می کند و نیاز به قدرت برش متفاوتی دارند. به طور کلی دانه هایی از جنس اکسید آلومینیوم به همراه زیرکنیوم و ترکیبات دیگری از آلومینیوم در ساخت سنگ های برش آهن استفاده می شود. علاوه بر جنس مواد اولیه با تغییر دادن اندازه ی دانه ها نیز بر کارایی محصول نهایی کنترل خواهند داشت. هر چه دانه ها ریز تر باشد، تراش دادن و لایه بر داری صیقلی تر انجام می شود و هر چه دانه ها درشت تر و زبر تر باشد، کار برش با قدرت بیشتری انجام می گیرد.

    بهترین برند های صفحه آهن بر بزرگ

  • وقتی صفحه های برش اندازه ی بزرگی دارند، دوام و استحکام آن ها اهمیت بیشتری پیدا می کند. در واقع ساخت صفحه های بزرگ با کیفیت کار هر شرکتی نیست. به همین دلیل باید برند معتبری برای تهیه ی این ابزار انتخاب کرد. شرکت بازرگانی جوش گستر آسیا با توجه به این نکته ی مهم با کیفیت ترین برند بازار یعنی اوسیس را برای عرضه انتخاب کرده است. این شرکت به عنوان نمایندگی صفحه سنگ اوسیس تمام محصولات این شرکت از جمله صفحه آهن بر را عرضه می کند. با خرید از نمایندگی می توانید بابت اصل بودن و کیفیت بالای محصول خاطر جمع باشید. استفاده از سنگ های استاندارد اوسیس ضامن حفظ سلامت و طول عمر دستگاه فرز شما نیز خواهد بود. همچنین ایمنی بالاتری برای شما و کارکنانتان رقم خواهد زد.

شرکت اوسیس چه محصولاتی عرضه می کند؟

به جز صفحه ها برش آهن محصولات متنوع دیگری از شرکت اوسیس عرضه می شود و تمام نیاز های شما به برش و سایش قطعات صنعتی و ساختمانی را تامین می کند. از جمله:
  • صفحه های سایش دهنده مثل صفحه ساب آهن یا سنباده هایی نظیر فلاپ دیسک که برای ساییدن سطوح، پلیسه گیری و صیقلی کردن سطح استفاده می شوند
  • صفحه های برش سنگ که برای برش دادن انواع سنگ های گرانیتی و سرامیک مورد استفاده قرار می گیرند
  • صفحه های برش پروفیل برای برش دادن پروفیل های پنجره و یا حتی لوله های پلیمری آب در ساخت و ساز

بکگراندمحصولات-مورد-عرضه-برند-اوسیس

بکگراند-ارگونومی-صفحه-برش-آهن-بزرگ-وبسایت-جوش-گستر-آسیا

ارگونومی صفحه برش آهن بزرگ

نحوه ی طراحی ارگونومی صفحه سنگ ها عاملی بسیار مهم است. خصوصاً وقتی قطر سنگ ها بیشتر می شود، استاندارد بودن و طراحی خاص ارگونی اهمیت بیشتری پیدا می کند. زیرا با ساختار استاندارد است که سنگ ها دچار شکستگی نمی شوند و کارایی بهتری خواهند داشت. به همین دلیل شرکت اوسیس در ساخت صفحه آهن بر بزرگ و تمام محصولات دیگر حرفه ای ترین طراحان را برای تعیین ارگونومی استاندارد و ویژه ی خود به کار گرفته است. طراحی ارگونومی مناسب سبب می شود سنگ آهن بر، برش های بهتر و دقیق تری در قطعات و ورقه های فلزی و آهنی ایجاد کند. قطعه ای که با این صفحه های حرفه ای برش داده می شود در نهایت خروجی رضایت بخشی برای شما خواهد داشت.

بکگراند-شرایط-ایمنی-خرید-صفحه-آهن-بر-اوسیس

توجه به شرایط ایمنی در خرید صفحه آهن بر

توجه به نکات ایمنی یکی از مهم ترین مسائلی است که باید در زمان خرید ابزار های صنعتی مورد توجه قرار بگیرد. برای خرید سنگ های برش آهن باید به این نکات توجه نمود:
  • صفحه های برش باید سالم باشند، هر گونه ترک و شکستگی در آن ها فوق العاده خطرناک است
  • کیفیت بالای سنگ ها ضامن ایمنی شماست
  • برای ایمن ماندن از آسیب صوتی حین استفاده از سنگ ها در دستگاه فرز باید از تجهیزات ایمن استفاده کرد
  • اندازه ی سنگ باید متناسب با کاربرد آن و همچنین متناسب با دستگاه انتخاب شود

بکگراند-نحوه-استفاده-صفحه-آهن-بر-بزرگ-وبسایت-جوش-گستر-آسیا

    نحوه ی استفاده از صفحه آهن بر بزرگ

    برای بریدن قطعات آهنی از صفحه های دیسکی برش آهن به تنهایی کاری بر نمی آید. این سنگ ها ساخته شده اند تا درون دستگاه هایی مثل فرز قرار بگیرند. دستگاه فرز صفحه آهن بر بزرگ را با سرعت بالا به گردش در می آورد و حالا کار برش انجام می گیرد. برای استفاده ی صحیح از صفحه های آهن بر باید طرز کار دستگاه را به درستی آموخت. صفحه برش باید به دقت درون دستگاه جا انداخته شود. ضمن اینکه در زمان برش دادن لازم است صفحه به صورت کاملاً عمودی روی قطعه قرار بگیرد. مورب نگه داشتن صفحه و دستگاه برش نامطلوبی ایجاد خواهد کرد و به صفحه نیز فشار مضاعف می آورد.

    قیمت صفحه آهن بر

    خوشبختانه برند اوسیس با کیفیت ترین محصولات خود را با قیمت فوق العاده مناسبی روانه ی بازارکرده است. یک مقایسه ی کوچک بین کیفیت این محصولات با دیگر محصولات بازار به خوبی نشان می دهد که قیمت آن کاملاً مقرون به صرفه است. شاید در بین محصولات برش آهن در بازار جنس ارزان تری پیدا کنید اما لزوما از کیفیت بالایی برخوردار نیست. البته پرداخت هزینه های بالا برای خرید ابزار با کیفیت نیز به صرفه نخواهد بود. به همین دلیل شرکت جوش گستر آسیا برای رفاه حال مشتریان تعادلی بین کیفیت و قیمت برقرار کرده است تا رضایت حد اکثری خریداران را در پی داشته باشد.
بکگراند-قیمت-صفحه-آهن-بر-وبسایت-جوش-گستر-آسیا

خرید صفحه آهن بر بزرگ از شرکت جوش گستر آسیا

اگر از جمله افراد با تجربه در خرید ابزار آلات باشید، حتما می دانید که اصل بودن و مرغوبیت اجناس چقدر اهمیت دارد. سودجویان همیشه از نام برند های معتبر سوء استفاده می کنند تا محصولات بی کیفیت خود را با قیمت بالاتر به فروش برسانند. به همین دلیل خرید صفحه سنگ های اوسیس از مرکز معتبر یعنی نمایندگی آن ضامن اصل بودن و کیفیت کالایی است که شما دریافت می کنید. رضایت حد اکثری مشتریان، اثبات کننده ی خدمات عالی این شرکت در عرضه ی بهترین محصولات از جمله صفحه آهن بر بزرگ است.

درخواست نمایندگی