صفحه برش آهن

  • صفحه برش آهن اوسیس محصولی شناخته شده و با کیفیت از شرکت جوش گستر آسیا می باشد
  • بیشتر اوقات قطعه هایی که در صنعت از جنس آهن و یا فلزات دیگر درست می شوند، نیاز به برش دادن و اصلاح پیدا می کنند. در راستای این نیاز مهم در کار های صنعتی صفحه برش آهن وسیله ای بسیار پر کاربرد به شمار می رود. صفحه های آهن بر به شکل دیسک گرد و از جنس بسیار محکمی ساخته شده‌اند تا پس از بسته شدن به دستگاه فرز با سرعت بالا به چرخش در بیایند. سرعت چرخش بالا نیروی زیادی تولید می کند تا این صفحه ‌های مستحکم بتوانند قطعات آهنی و یا حتی فلزات دیگر را به‌ خوبی برش دهند. کار برش قطعات باید به صورت حرفه ‌ای انجام شود. به همین دلیل باید از ابزار کار حرفه ‌ای نیز استفاده گردد. یک برند بسیار معتبر برای تهیه سنگ برش آهن برند اوسیس است که می توانید ابزار کار حرفه ای خود را از این برند تهیه کنید.
بکگراند-انواع-سنباده-دیسکی-وبسایت-جوش-گستر-آسیا

انواع سنگ های برش آهن

نیاز خریداران برای استفاده از سنگ های آهن بر مختلف است. به همین دلیل تولید کنندگان نیز تنوع زیادی در بین محصولات خود ایجاد کرده‌ اند تا نیاز همه افراد برطرف شود. مثلاً برای بعضی از کار ها به صفحه برش آهن بزرگ و برای بعضی دیگر از کارها به صفحه های کوچک نیاز است. معمولاً تولیدی های کوچک کار خود را با صفحه های سایز کوچکتر بهتر انجام می دهند. اما، کارخانه های صنعتی به صفحه های آهن بر بزرگ نیاز دارند. عامل دیگری که در تنوع انواع سنگ های آهن بر نقش دارد، کیفیت و جنس مواد اولیه در تولید آن ها است. بعضی از انواع سنگ ها سطح برش های صیقلی تری ایجاد می کند و بعضی دیگر که از ذرات و دانه های درشت تری تشکیل شده‌ اند با وجود داشتن قدرت برش بالا تر، سطح برش کمتر صیقلی خواهند داشت.

بکگراند-کاربردهای-مختلف-سنگ-برش-آهن-جوش-گستر-آسیا

    کاربرد های مختلف سنگ برش آهن

  • از صفحه برش آهن برای کاربرد های مختلفی استفاده می شود. چند مورد از آن ها را به صورت زیر می توان نام برد:
    • بریدن میلگرد که در کار های ساختمانی کاربرد خیلی زیادی دارد
    • سنگ های برش آهن می توانند برای زنگ زدایی از قسمت های زنگ زده ی قطعات آهنی نیز استفاده شوند
    • گاهی تیز کردن یا تمیز کردن آهن و دیگر قطعات فلزی با صفحات برش آهن از جنس کاربید سیلیکون انجام می شود
    • از این صفحه ها حتی برای بریدن چوب و بتن نیز گاهی استفاده می شود
    • برش دادن هر گونه قطعه ی صنعتی فلزی از مهمترین کاربرد های این صفحه سنگ است
لوکوی سبز رنگ اوسیس
بکگراند-اندازه-های-استاندارد-سنگ-آهن-بر-جوش-گستر-آسیا
بکگراند-اندازه-های-استاندارد-سنگ-آهن-بر-جوش-گستر-آسیا
بکگراند-اندازه-های-استاندارد-سنگ-آهن-بر-جوش-گستر-آسیا
لوگوی کوچک اوسیس

    اندازه های استاندارد سنگ آهن بر

  • اندازه های استاندارد یک محصول در دنیا مشخص است. به این ترتیب وقتی یک کارخانه در نقطه ‌ای از دنیا آن را تولید می‌کند، در همه جا و برای همه قابل استفاده خواهد بود. سنگ برش آهن نیز به همین صورت است. رایج ترین اندازه های استاندارد برای این صفحه های برش دهنده ی آهن اندازه قطر های ۲۰۵، ۱۸۳ و ۱۰۵ میلی متر است. البته اندازه های کوچک تر یا بزرگ تر از این نیز وجود دارند تا هر خریداری متناسب با نیاز خود سنگ مورد نظرش را پیدا کند. استاندارد بودن صفحه های برش سبب می‌شود تا قابل استفاده برای تمام دستگاه های فرز در همه جای دنیا باشند. برند اوسیس مجموعه کاملی از تمام اندازه های استاندارد را تولید کرده است و به عنوان یکی از پیشتازترین برند های بازار محصولات خود را عرضه می کند. این محصولات را می توانید از شرکت جوش گستر آسیا تهیه کنید.
بکگراند-روش-تولید-سنگ-های-برش-آهن-وبسایت-جوش-گستر-آسیا

مسیر تولید سنگ های برش آهن

روند تولید سنگ های فیبری نظیر سنگ های برش یا صفحه ساب آهن مسیر مشخصی را طی می کنند. برای تولید این محصولات قالب های مخصوصی ساخته شده است که مواد اولیه به صورت فشرده درون آن قرار می گیرد. کار فشرده سازی با پرس های پرقدرتی انجام می شود. هرچه فشرده‌سازی بهتر انجام شود، کیفیت سنگ نهایی و دوام و کارایی آن بهتر خواهد بود. این شرکت به روزترین و پرقدرت ترین دستگاه های دنیا را برای تولید محصولات خود به کار گرفته و به همین دلیل کیفیت بالایی به مشتریان ارائه می دهد. همچنین انتخاب فرمولاسیون مواد اولیه که از دانه های ساینده در کنار چسب و رزین و مواد افزودنی تشکیل شده است، فوق العاده اهمیت دارد. روش تولید در کنار موادی که برای ساخت این صفحه ها مورد استفاده قرار می گیرند، تعیین می کنند که سنگ برش تا چه اندازه استحکام و دوام داشته باشد.

    خرید صفحه آهن بر اصل

    وقتی شرکت های معتبر محصولی را تولید می کنند، نمونه های تقلبی از روی آن در بازار زیاد می شوند. این اتفاق برای برند های معتبر و شناخته شده زیاد رخ می دهد. به همین دلیل است که خرید از نمایندگی ها می توانند تضمین کننده ی کیفیت و اصل بودن محصولات باشد. برند اوسیس به عنوان یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین تولید کنندگان انواع سنگ های فیبری از جمله صفحه آهن بر با محصولات دیگری در بازار رقابت می کند. برای اطمینان از خرید خود می توانید صفحه های مورد نیازتان را از نمایندگی صفحه سنگ اوسیس تهیه کنید. شما می توانید محصولات مورد نظرتان را با مناسب ترین قیمت و با اطمینان کامل از کیفیت آن از نمایندگی بخرید. محصولات این شرکت در بین تمام برند ها دست برتر را دارند.

    محصولات متنوع شرکت اوسیس در کنار سنگ آهن بر

    تنوع محصولات برند اوسیس فوق‌العاده زیاد و سنگ آهن بر تنها یکی از این محصولات است. هر نیازی که در کسب و کارتان اعم از ساختمانی یا صنعتی داشته باشید، می تواند با محصولات این برند به خوبی پاسخ داده شود. برای مثال:
  • صفحه سنگبری یا صفحه سرامیک بر برای برش دادن تمام سنگ های ساختمانی کافیست و کاربرد زیادی دارد
  • انواع صفحه های ساینده و سنباده ها و صفحه های ساب بخش مهمی از محصولات برند اوسیس را تشکیل داده ‌اند که برای صیقل دادن سطوح و پلیسه گیری مورد استفاده قرار می گیرند
  • با وجود کاربرد روز افزون مواد پلیمری در صنعت و ساختمان مثلاً پروفیل های پنجره و در ها و حتی لوله ‌های آب، انواع صفحه های پروفیل بر از سوی این شرکت روانه ی بازار شده است

طراحی ساختار حرفه ای و ارگونومی خاص

    یکی از ویژگی های مهم سنگ برش آهن داشتن ساختاری است که از نظر ارگونومی به صورت حرفه ای طراحی شده باشد. این ویژگی در مورد صفحه آهن بر و صفحه استیل بر بسیار مهم است. زیرا جسمی که باید با این صفحه ها برش داده شود یعنی آهن و فولاد استحکام خیلی بالایی دارند. طراحی ساختار کمک می کند تا انرژی تولید شده از چرخش دستگاه فرز به خوبی متمرکز شود. طراحی دقیق ساختار و مهندسی شدن آن، علاوه بر کیفیت بالای برش موجب سلامت خود صفحه سنگ و همچنین دستگاه فرز نیز خواهد بود. شرکت اوسیس به خوبی به این نکته توجه داشته است و از بهترین و حرفه ای ترین طراحان برای ساخت محصولات خود استفاده کرده است. به همین دلیل به راحتی و با اطمینان خاطر می توانید برای خرید صفحه سنگ برش آهن مورد نیازتان به این شرکت اعتماد کنید.

بکگراند-طراحی-و-ارگونومی-سنگ-برش-آهن-جوش-گستر-آسیا

بکگراند-نکات-ایمنی-سنگ-برش-آهن-جوش-گستر-آسیا

    نکات ایمنی ضروری برای خرید سنگ فیبری آهن بر

    اگر قصد خرید سنگ فیبری برای برش آهن را دارید، لازم است به چند نکته در زمان خرید توجه کنید. تا به این ترتیب ایمنی خودتان و کارکنانتان تامین شود. از جمله اینکه:
    وقتی قرار است از سنگ فیبری برای کار برش دادن استفاده شود، باید هیچ گونه ترک و شکستگی در بافت آن وجود نداشته باشد
    در انتخاب اندازه ی سنگ فیبری باید دقت داشت و تناسب اندازه سنگ با دستگاه مورد استفاده باید رعایت شود
    همچنین انتخاب اندازه سنگ در تناسب با قطعه ای که قرار است برش داده شود مهم است. تناسب اندازه به فردی که کار برش را انجام می دهد آزادی عمل بیشتری خواهد داد
    تناسب نوع سنگ برش دهنده با جنس قطعه نیز باید مورد توجه قرار بگیرد تا ایمنی شما را تامین کند
    علاوه بر تمام این نکات استفاده از تجهیزات ایمنی مثل عینک و گوشی را فراموش نکنید
بکگراند-روش-استفاده-سنگ-برش-آهن-جوش-گستر-آسیا

طرزاستفاده ی صحیح از سنگ برش آهن

گرچه کیفیت صفحه برش آهن بسیار مهم است، طرز صحیح استفاده از آن نیز می‌ تواند بر دوام و کارایی آن تاثیر فوق ‌العاده زیادی داشته باشد. دقت کنید که برای ایجاد برش های عمیق و دقیق لازم است سنگ برش به صورت عمود بر قطعه در دست گرفته شود. این زاویه بیشترین فشار ممکن را ایجاد می کند تا بتواند مستحکم ترین قطعات مثل آهن و فلزات دیگر را به‌ خوبی برش دهد. اگر زاویه ی برش دادن صحیح نباشد، می تواند موجب شکستگی و ترک سنگ شود و این موضوع از نظر ایمنی نیز خطرات زیادی به دنبال خواهد داشت. از طرفی بر سلامت دستگاه هم اثر نامطلوبی می گذارد. به همین دلیل کارکنان باید طرز استفاده ی صحیح از سنگ های برش دهنده و دستگاه فرز را به خوبی بیاموزند.

بکگراند-قیمت-صفحه-آهن-بر-جوش-گستر-آسیا

قیمت صفحه آهن بر

  • برند اوسیس برندی است که با ارائه ی بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت مشتریان خود را شگفت زده می کند. به همین دلیل است که جزء پر طرفدار ترین محصولات موجود در بازار صنعتی به شمار می رود. مناسب بودن قیمت صفحه برش آهن در بین محصولات برند اوسیس سبب شده است که شرکت جوش گستر آسیا این محصولات منحصر به فرد را برای ارائه به مشتریان خود در نظر بگیرد. شاید در بین محصولات مختلف موجود در بازار بعضی از اجناس کیفیت پایین و به تبع آن قیمت پایین تری داشته باشند و یا این که با وجود داشتن کیفیت معمولی قیمت بالایی برای آن ها تعیین شده باشد. اما در مورد محصولات اوسیس کیفیت و قیمت پایین در کنار یکدیگر توانستند رضایت حداکثری مشتریان را جلب کنند.
    • مزایای صفحه های آهن بر

      مهمترین کارایی سنگ برش آهن این است که قطعات مختلف آهنی و فلزات دیگر را برای مصارف مورد نظرشان آماده سازد. به طور کلی می توان کارایی مورد انتظار از از این صفحه ها را به صورت زیرشرح داد:
      • برش دادن قطعات آهنی و یا فلزات دیگر در اندازه های مختلف. در بین فلزات فولاد یا استیل استحکام بالاتری دارد و بهتر است از سنگ مخصوص خودشان استفاده شود
      • کار تولید قطعات با داشتن سنگ برش سرعت می گیرد و بالا رفتن سرعت یعنی کوتاه شدن زمان تولید و افزایش بهره وری
      • برای قطعات خیلی کوچک می توان از صفحه برش آهن مینی فرز استفاده کرد تا کارایی بهتری داشته باشد
      • مزیت مهم دیگری که سنگ برش آهن دارد. افزایش کیفیت سطح برش است و صافی سطح آن است
    بکگراند-مزایاس-صفحه-آهن-بر-جوش-گستر-آسیا

    خرید صفحه ی آهن بر از فروشگاه معتبر

    اصل بودن و کیفیت سنگ های فیبری برای تمام افراد حرفه ای و با تجربه در زمینه ی ابزار آلات مهم است. به همین دلیل اکثر این افراد فروشگاه های معتبر و با سابقه ی درخشان را برای خرید محصولات مورد نیازشان انتخاب می کنند. شرکت جوش گستر آسیا بهترین انواع صفحه برش آهن را برای مشتریان خود ارائه کرده است و محصولاتی با کیفیت خیلی خوب را در فروشگاه خود به فروش می رساند.

    درخواست نمایندگی